top of page

Tret de sortida de l'Exposició Fonts del Montseny.

  • Foto del escritor: Fonts del Montseny
    Fonts del Montseny
  • 26 mar 2018
  • 1 Min. de lectura

El passat 24 de Març l'Exposició Fonts del Montseny va obrir les seves portes al públic fins al 15 d'Abril al MEMGA (Museu Etnològic del Montseny - La Gabella, Arbúcies). L'exposició creada per Oscar Farrerons i Adrià Corella i produïda pel MEMGA, te la intenció de fer un recorregut pels pobles del Parc Natural del Montseny i altres pobles interessats. L'acte de presentació al MEMGA serà el dia 7 d'Abril a les 19h, així que esteu tots convidats/des.

Seguidament d'Arbúcies l'exposició estarà a les següents poblacions: - 21 Abril al 27 del Maig - Sant Celoni - 22 Juny al 15 Juliol - Breda - 21 Juliol al 2 de Setembre - Viladrau. - 15 Setembre al 30 Set. -Riells i Viabrea.


Comments


  • White Facebook Icon
  • Google Places icono social
Qui som?

Fonts del Montseny forma part d'un treball de recerca i documentació sobre les prop de 700 Fonts del Parc Natural del Montseny (els seus 18 municipis) portat a terme per Oscar Farrerons (estudiós del Montseny) i Adrià Corella Moragas (Fotògraf)
 

 

Actualitzacions:
bottom of page